wtorek, 19 stycznia 2016

Pierwsza seria: włosowy tydzień

Przez ostatni przedsesyjny okres, nie mam czasu na blogowanie. Rzadko kiedy zaglądam na blogi, a tym bardziej nie piszę swoich postów. Po sesji na pewno nadrobię! 

Myślałam co mogę zrobić, żeby jakoś usystematyzować wiedzę o swoich włosach i ich pielęgnacji i pomyślałam, że mogę stworzyć swoją własną włosową serię, co pozwoli mi monitorować efekty mojej pielęgnacji. W końcu chcę się dowiedzieć, czego potrzebują włosy, a czego powinnam unikać. W ten sposób powstanie seria włosowy tydzień, w której będę opisywać dni mojej pielęgnacji włosów. 

Włosy myję co dwa dni (poniedziałek mycie, wtorek nie, środa mycie, czwartek nie, itd), więc aktualizacja będzie miała co tydzień. Myślę, że to dobry sposób na takie posty z kilkoma dniami, bo łatwiej będzie je analizować. 

Niestety, nowa seria rozpocznie się po sesji, gdyż teraz nie mam czasu nawet na porządną pielęgnację :-( jedynie olejowanie w miarę możliwości czasowych i odżywka na 5 minut i już widzę tego efekt- przesuszone końce. Ale już od dłuższego czasu planuję je podciąć, a dokładniej w pierwszym tygodniu lutego, kiedy też zamierzam pierwszy raz pomalować włosy henna ;-) 

Pozdrawiam :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz