środa, 11 listopada 2015

Dzień dobry

Witam każdego, który wszedł na mojego nowego bloga!

Słowem wstępu: mam na imię Ola, mam 21 lat i studiuję. Kocham dbać o  włosy :-D

Założyłam bloga z trzech powodów:
1. Jestem włosomaniaczką ;-)
2. Chcę, by moje kręcone włosy były piękne i zdrowe.
3. Blog ma być rodzajem notatnika, w którym mogłabym być w końcu systematyczna.

Dbam włosy odkąd pamiętam, nie zawsze w odpowiedni sposób.
Świadomą włosomaniaczką jestem od listopada 2013 roku. Od tego czasu wygląd moich włosów zmienił się sporo na plus, jednak dalej dążę do stanu idealnego.


Na dzień dzisiejszy włosy wyglądają tak:


Jakie są moje włosy:
- za każdym razem inne; raz kręcone, raz falowane
- raczej brązowe, kolor też jest trudny do zdefiniowania, na pewno na każdym zdjęciu wychodzi inaczej,
- raczej długie, chociaż kiedy się mocno skręcą siegają do łopatek.

Chciałabym móc na tym blogu widzieć postępy, jaką przynosi świadome dbanie o włosy a także liczę na jakąkolwiek pomoc dziewczyn które mają podobne problemy do mnie :-)

Dziękuję za każde wejście na bloga i każdą pomoc.

Pozdrawiam i do usłyszenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz