piątek, 13 listopada 2015

Moja obecna kolekcja kosmetyków do włosów

Witajcie,

Dziś przychodzę z postem o moich obecnych kosmetykach do pielęgnacji włosów.

W tej chwili jestem zadowolona z kolekcji, ponieważ nie mam już pięciu otwartych masek i czterech szamponów, jedynie z odżywkami dalej mam mały problem ;-)

Tak wygląda mój mały zbiór:
Na zdjęciu:
1. Szampony
- Sylveco, balsam myjący
- Alterra, każdy szampon na zmianę

2. Odżywki
- Timotei, drogocenne olejki
- Nivea, Diamond volume
- Garnier, Oil repair
- Isana zielona z aloesem
- Marc Anthony, Macadamia
- Ziaja żółta

3. Maski:
- Seri, miodowa
- Gloria
- Biovax, Orchid (nówka sztuka, jeszcze nutę używana)

Planuję teraz wpis o tym, jak oceniam każdą powyższą grupę i jak wygląda u mnie standardowe mycie i pielęgnacja. :-)

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz