wtorek, 17 listopada 2015

Szminki z promocji z Rossmanna

Witajcie,

Szminki to ostatnio część makijażu, którą odkrywam na nowo. Zaczęły mi się podobać zarówno delikatne podkreślone usta jak i mocniejsze akcenty.

W związku z promocją -49% w Rossmannie postanowiłam coś sobie wyszukać. Wybrałam między innymi 3 szminki:
Całe zakupy pokazywałam w poprzednim poście - TUTAJ.

Tak prezentują się szminki:
Ciężko odzwierciedlić prawdziwe kolory, ale mam nadzieję, że widać różnice.
Góra: Wibo Million Dollar Lips nr 1, środek: Lovely Color Wear nr 2, dół: Maybelline Color Sensational nr 250 Mystic Mauve- hit!

Wibo to matowa pomadka do ust z formie kremowej. Szybko zasycha na ustach, przez co tworzy szorstką warstwę. Na opakowaniu jest napisane "trwałość do 4 godzin" - tu się mogę zgodzić, bo kiedy wyschnie to jest nie do zdarcia. Osobiście mi taka forma nie przypadła do gustu, ale kolor jest matowy i pięknie jasnofioletowy.

Pomadka do ust od Lovely miała być jasnym kolorem na codzień. Jednak jest dla mnie zbyt pomarańczowa, nie podoba mi się ten efekt, a próbka na dłoni wyglądała dobrze.

Na końcu moje odkrycie: Maybelline! Przecudowny i przepiękny kolor. Idealny, taki jakiego szukałam już długo, czyli połączenie ciemnego różu z jasnym fioletem. Nie jest krzykliwy, ani zbyt mocny. Wyróżnia się, ale nie jest nachalny. Po prostu idealny! Sama formuła również jest na plus, ponieważ nie wysusza ust. Dodatkowo pachnie obłędnie. Używam praktycznie codziennie. Jestem na tak!


Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz